+420 778 529 710 info@infrasol.cz
Infrasol Okenní Fólie
O NÁS
AUTO FÓLIE

FÓLIE NA BUDOVY

FÓLIE NA KAROSERIE

PRO PARTNERY

PRO HOSTY

KONTAKT

Proč Infrasol

Výroba

Zatmavení

Typy Fólií

Zatemňovací Pás

Bezpečnostní

Boční Okna

Galerie

Sportovní auto s výkonnou okenní fólií Infrasol která vždy povznese vzhled auta ale dodá i mnoho dalších výhod
Autofolie Infrasol jsou dnes nejpopulárnější autofólie na silnicích

Fólie Nové Generace

I-MAX

Představujeme Vám Fólie se třemi NEJ –

– NEJ-novější –

– NEJ-bezpečnější –

-NEJ-efektivnější –

INFRASOL auto fólie i-MAX jsou skutečně ty nejlepší Nano-Polymery pro okna Vašeho auta na dnešním trhu

(…něco jako fólie… jen podstatně lepší…)

INFRASOL nejvýkonnější Nano-polymery i-MAX, nabízejí MAXIMÁLNÍ EFEKTIVITU jak v ochraně zdraví proti nebezpečným UV paprskům, tak umí i bezpečně odradit zloděje od rychlého vykradení Vašeho auta. Zároveň jsou tou nejefektivnější pomocí proti vzniku zdravotních problémů, které jsou spojené s každodenním používáním klimatizace v autě pro Vás a Vaše blízké!

Autofólie (folie na auto) prezentujeme i na našem novém webu, kde jsou informace prezentovány i audiovizuální formou.

 

Na rozdíl od obyčejného autoskla, Infrasol autofólie I-MAX snižuje riziko snadného vniknutí do vozu rozbitým sklem auta
Infrasol zatemňovací pás na čelní okno vozu sníží riziko nehod a ztráty života chodců při oslnění řidičů ostrým sluncem
Únava při řízení je ve velké míře zaviněna průchodem paprsků slunce a UV-A záření
Legální instalace Nano-Polymerů Infrasol i na okénka předních dveří řidiče a spolujezdce snižuje riziko únavy při jízdě
IR paprsky a UV-A záření jako málo známé, ale ničivé nebezpečí, které nás obklopuje venku, ale i při jízdě v autě

Přidaná hodnota bezpečí a klidu

Narazí-li zloděj na auto, které má nainstalovány naše nano-polymery i-MAX, nebo dokonce na bezpečnostní autofólie SMC-4, narazí na mnohem silnější ochranu, než je zvyklý. Zná to asi každý řidič. Po několika hodinách intenzivního řízení je nutné se občerstvit, ulevit bolavým nohám a zádům a pomoci si v další cestě šálkem horké kávy. Takováto zdravotní zastávka nás však může vyjít draho.

Čti dál

Není neobvyklé, že se kolem odpočívadel, benzínových pump a obdobných míst, vyskytují více či méně nebezpeční jedinci, kteří Vám bez mrknutí oka mohou způsobit nemalé starosti. Rozbití okénka je otázkou několika vteřin a lup v podobě Vašich osobních věcí bývá lákadlem, kterému málokterý zloděj odolá. Více než dříve je tedy nutné se chránit proti těmto situacím, čímž si ušetříte nejen své nervy, ale také čas a peníze.

Naše nové nano-polymery i-MAX a SMC-4 jako prakticky jediné na českém trhu nabízejí nezanedbatelnou přidanou hodnotu klidu a bezpečí pro majitele aut, a to svojí speciálně odolnou konstrukcí. Nejenže skvěle a bezkonkurenčně zablokují teplo procházející skrze skla auta, ale mají současně i výraznou bezpečnostní funkci.

Naše nano-polymery i-MAX a SMC-4 jsou totiž vyrobeny z nově patentovaného tvrzeného laminátu, který je o 62 % silnější a tudíž i mnohem odolnější, než jakékoliv jiné auto-fólie, nabízené dnes na světovém trhu. V dnešní době existují běžně dva typy auto-fólií, které se instalují nejenom v Česku, ale i v ostatních zemích světa. Jsou to fólie s tloušťkami 25 nebo 37 mikronů, ale naše nano-polymery i-MAX jsou vyrobeny z laminátu, který je 60 mikronů silný a SMC-4 z laminátu který je 100 mikronů silný.

V případě pokusu o násilné vniknutí do auta, kde jsou nainstalované naše nano-polymery i-MAX a SMC-4, je mnohem obtížnější rozbít auto-sklo tak rychle a snadno, jako je tomu v případě skla bez auto-fólie nebo s auto-fólií, která je vyrobena z mnohem tenčího a slabšího polyesteru.

Použitím našich nano-polymerů i-MAX a SMC-4 se už samotné sklo stane o 100 % odolnějším proti rozbití, jelikož je z vnitřní strany podpořeno strukturou tohoto 60 mikronů silného polyesteru. Takto upravené sklo poté odolává samotnému rozbití mnohem déle, než sklo bez auto-fólie, nebo sklo s tenčí auto-fólií, než jsou naše nano-polymery i-MAX a SMC-4.

Pokud zloděj použije při rozbití tolik síly, kdy sklo s našimi nano-polymery i-MAX a SMC-4 skutečně praskne, rozbité sklo zůstane pevně nalepené na struktuře polymeru, a tím ve většině případech i odradí zloděje od dalších pokusů o násilné vniknutí do Vašeho auta.
Nedávejte všanc svůj majetek, chraňte se tím nejlepším, co dnešní trh nabízí! Více informací o fólii i-MAX – zde,  a více informací o fólii SMC-4 – zde

Bezpečné řízení pod ostrým sluncem

Jako první v České republice jsme získali homologace od Ministerstva dopravy České republiky (MDČR) na tento velice výkonný typ fólie a jejího neobvyklého ale určitě zajímavého použití.

V době nejen letních měsíců, bývá ostrý svit slunce tak intenzivní, že musíte použít přední stínítko. Ale problém je, že přes toto stínítko není vidět. Existuje mnoho lidí, kteří si myslí že použití našich fólií na čelní okno k zastínění ostrého slunečního svitu je nebezpečné, ale opak je pravdou.

Čti dál

Tak, jak jsme všichni zvyklí; použitím stínítka dosáhneme požadovaného efektu jen tím, že plně zablokujeme část denního světla a to v místě, kde je právě slunce na obloze a tím plně zakryjeme výhled do prostoru před námi.

Jinými slovy, ze směru a místa odkud nám do očí svítí slunce, nevidíme díky stínítku naprosto nic…

Pokud s tímto tvrzením souhlasíte, musíte také logicky souhlasit i s tím, že řízení auta v době, kdy řidič prakticky nevidí velkou část vozovky před sebou, je extrémně nebezpečné.

Každým rokem jsou stovky neštěstí na silnicích připisovány právě této neschopnosti řidiče mít plnou vizuální kontrolu nad prostorem před svým vozidlem. Zde je nutno podotknout i tu skutečnost, že mnoho aut již má ztmavenou horní část čelního skla z výroby.

Pravdou ale zůstává, že takto ztmavené sklo je stále natolik světlé, že pod ostrým sluncem je funkčnost tohoto ztmaveného skla z výroby minimální. Ten z Vás, kdo už má takto ztmavenou část na čelním skle svého auta, bude jistě souhlasit s tím, že pod ostrým slunečním svitem se i tak nevyhne použití stínítka. (Více informací – zde)

UV paprsky a jejich skryté nebezpečí

Únava za volantem při řízení není pouze následkem nevyspání řidiče, ale může mít mnohem vážnější příčinu.

Neznalost negativního vlivu UV-A na lidské tělo má často za následek tragický konec mnoha řidičů. Určitě sami znáte ten pocit, kdy v létě během několika hodin řízení (v zimě o něco později), začnete být unavení. Toto nemusí být nezbytně vyvoláno nekvalitním spánkem, ale signálem celkového oslabení Vašeho imunitního systému.

Čti dál

Existuje mnoho důvodů k tomuto typu únavy, jako je akumulace solárního tepla (IR paprsku) uvnitř auta, stálá potřeba koncentrace při řízení, ale i dopad UV-A paprsků na povrch našeho těla.

Většina lidí si ani neuvědomuje, jak jsou UV-A paprsky pro lidský organismus vlastně nebezpečné.

Tyto paprsky, které mají schopnost procházet nejenom skrze sklo auta nebo budovy, ale procházejí během zimních měsíců i skrze mraky, fungují jako neviditelná destruktivní síla ubíjející náš imunitní systém a lidskou pokožku každý den.

Použitím našich nejnovějších autofólií i-MAX budete schopni zastavit 99,9 % těchto škodlivých UV-A paprsků, a také zabráníte průniku až 93 % infračervených paprsků, čímž efektivně snížíte pocit únavy Vašeho imunitního systému.

Představme si slunce jako stroj na odpalování tenisových míčků.
Stejně jako stroj produkuje značné množství míčků, i slunce se činí a zasahuje nás svými UV-A paprsky, které sice dopadají na naše tělo, ale proti kterým se můžeme chránit s pomocí našich fólií.

Pokud si dnes koupíte opalovací krém, můžete si vybrat z nepřeberné spousty typů ochrany (SPF), avšak tyto krémy jsou efektivní hlavně proti UV-B paprskům, ale ne dostatečně proti UV-A.

UV-A jsou paprsky, které mají schopnost vniknout mnohem hlouběji do lidské kůže, a tím silně podněcují a ovlivňují tvorbu vrásek a tmavých skvrn na lidské kůži. UV-A paprsky taktéž snižují schopnost imunitního systému člověka, a tím zapříčiňují vznik rakoviny kůže (melanomy).

UV-C paprsky, které jsou nejničivější, jsou pohlceny již v ozónové vrstvě, ale UV-B a UV-A paprsky jsou neustále všude kolem nás. UV-B paprsky se zastaví už na povrchu kůže, a mají tudíž za následek hlavně povrchní poškození (spáleniny), ale naštěstí tyto paprsky neprojdou skrze sklo.

UV-A paprsky nicméně skrze sklo projdou bez problémů, a pokud nemáte na skle auta (nebo budovy) nainstalovány jedny z našich fólií, které zadrží 99,2 % až 99,9 % tohoto ničivého UV-A, jste těmto paprskům vystaveni každý den.

Podle nedávného průzkumu, který byl proveden v USA a Austrálii, byl shledán fakt, že zhruba 78 % všech nových případů rakoviny kůže (melanomu) vzniká u řidičů z USA na levé straně těla a u řidičů z Austrálie na straně pravé. V USA se řídí auto z levé strany a v Austrálii z pravé strany vozu. vozu. (Více informací o nebezpečí UV-A paprsků – zde)

Fólie legálně i na předních dveřích u řidiče a spolujezdce

Jako první firma v České republice jsme obdržely homologaci od Ministerstva dopravy České republiky (MDČR) na instalaci našich unikátních fólií i na přední stahovací okna u řidiče a spolujezdce.

Obrovský přínos pro naše klienty je v zavedení naší nejnovější výrobní technologie, kde používáme pravé keramické chemikálie, které mají neuvěřitelnou výkonnost při zadržení solárního tepla spolu se zadržením 99,9 % zhoubného UV-A záření.

S pomocí této technologie jsme vyvinuli jednu z našich nejnovějších fólií KERAM-X, která jako první v České republice obdržela homologaci na instalaci předních stahovacích oken u řidiče a spolujezdce od Ministerstva dopravy České republiky (MDČR).

Čti dál

Autofólie na přední stahovací okna u řidiče a spolujezdce dosud nebyly v ČR legální.

Jsme první firma v ČR, která nabízí fólie na přední stahovací okna s naší novou homologací MDČR. Mnoho řidičů má problém se stávajícími fóliemi na předních stahovačkách, které nemají platnou homologaci.

Rádi Vám s tímto problémem pomůžeme přeinstalováním tak, aby Váš vůz legálně splňoval podmínky MDČR. Naše nové homologované fólie KERAM-X na přední stahovačky zadrží 99,9 % škodlivého UV záření a zadrží 46 % solárního tepla během horkých letních měsíců. Fólie KERAM-X Vám také zpevní skla v případě rozbití.

Existuje mnoho lidí z řad naší konkurence, kteří Vám řeknou, že nejsou povoleny žádné fólie na přední stahovací okna. Opak je však pravdou!
Jelikož jsou naše homologace na přední stahovací okna nové a ojedinělé, tak mnoho STK pracovníků ještě nemá dostatečné znalosti této problematiky.

V dnešní době plně spolupracujeme s MDČR na obeznámení všech stanic STK s naší novou homologací.

Naše homologovaná fólie KERAM-X je tak světlá, že ji jednoduše není na skle vidět, ale zadržuje 46 % tepla a 99,9 % škodlivého UV-A záření!
A v tom je síla keramických autofólií! Mohou nabídnout ničím nerušený výhled z auta, vysoké zadržení slunečního tepla a také prakticky plně eliminují UV-A záření.

Setkali jsme se s názorem, že 46 % zadržení solárního tepla, které jinak volně proniká do vnitřku auta, není zas až tak moc. Budeme rádi, když sami posoudíte a oceníte tuto jedinečnou schopnost našich převratných autofólií! (Více informací – zde)

Bariéra pro zdraví

I když může být klimatizace v horkých letních dnech spásou, zatímco se doslova pečeme při cestě autem, obecně se málo mluví o nebezpečích, která se v klimatizaci skrývají.

Za posledních 20 let byl zaznamenán nárůst respiračních problémů o více než 55 %, a to zejména u dětí a starších lidí. Existuje hned několik důvodů vzniku těchto onemocnění.

Čti dál

Prapůvod vzniku respiračních problémů, potažmo jiných závažných zdravotních problémů, lze dnes najít doslova na každém kroku. Jedním z největších původců těchto potíží je klimatizace, jejíž čím dál častější používání, zejména v automobilech, má neblahý vliv na naše zdraví.
Naše nové folie na okna aut, nano-polymery i-MAX, zadrží neuvěřitelných 95 % infračerveného světla (IR), které s sebou přináší ono známé a nepříjemné horko uvnitř auta. Použitím našich nových nano-polymerů i-MAX vytvoříte neprostupnou bariéru proti těmto paprskům, čímž se efektivně zamezí prostupu 95 % tohoto tepla do vozu. Podle zkušeností našich zákazníků, kteří již mají naše nano-polymery i-MAX nainstalované na oknech aut, prakticky nebylo dne, kdy by měli potřebu použít klimatizaci, ať bylo sebevětší horko. Nano-polymery i-MAX Vám nabízejí skutečně nejefektivnější řešení v maximálním omezení klimatizace!
V teplých letních dnech je velice těžké najít balanc mezi vyrovnáním tělesného tepla, protože se snadněji přehříváme. Klimatizace může sloužit jako podpůrných článek při našem osvěžení, ale lidský organismus se s náhlou a hlavně velice rychlou změnou teploty nesrovnává úplně nejlépe. I zcela zdravý člověk může být po použití klimatizace vystaven množství zdravotních problémů:

1/ Chřipky, angíny a zvětšená únava
Různé nemoci, které by člověk očekával spíše v zimě, nežli v létě, a častá přítomnost celkové únavy, kterou pociťujeme běžně při řízení, jsou velmi častým důsledkem působení klimatizace na náš organismus. Výzkum ukazuje, že lidé, kteří řídí v prostředí, jež je chlazené klimatizací, mají často za následek chronické bolesti hlavy a pocity únavy. Při používání klimatizace dýcháme velké množství ochlazeného vzduchu, díky čemuž dochází nejenom k vysychání a dlouhodobému podráždění sliznice, ale mnozí z nás mohou v těchto podmínkách také trpět dýchacími potížemi. Takto oslabený imunitní systém je mnohem náchylnější vůči nachlazení, chřipce, angíně, a mnoha dalším onemocněním.

2/ Problémy suché kůže
Dlouhé hodiny strávené v klimatizovaném prostředí způsobí, že Vaše pokožka ztratí svou vlhkost a pružnost. Pokud nejste zvyklí používat pravidelně zvlhčovače proti vysychání kůže, můžete začít trpět syndromem suché kůže.

3/ Zhoršení podmínek pro existující chronické onemocnění
Klimatizační systémy jsou známé tím, že zhoršují projevy nemocí, kterými již můžete trpět. Klimatizace přímo zapříčiňuje zvýšení příznaků nízkého krevního tlaku, artritidy a zánětu nervů.

4/ Ztráta odolnosti vůči teplu
Organismus, jenž je delší dobu a opakovaně vystavován klimatizovanému prostředí, ztrácí vrozenou schopnost vypořádat se s vysokými teplotami během parných dnů. To je způsobeno především stresem, který tělo utrpí pokaždé, kdy přecházíte z chladu do horka. Tato nesnášenlivost lidského organismu na náhlé změny teploty a vlhkosti vede nejenom ke vzniku mnoha respiračních problémů, ale je i ohromnou zátěží pro naše srdce. Tyto změny vedou ke zvýšení úmrtích souvisejících s teplem, v průměru se jedná až o 4 000 lidí každé léto (dle statistik v USA).

5/ Dýchací problémy
I když může být klimatizace v horkých letních dnech spásou, moc se nemluví o nebezpečích, která se v klimatizaci skrývají. Tímto nebezpečím jsou cirkulující bakterie a mikroorganismy, které způsobují dýchací problémy. Vědci v Louisianě odhalili přítomnost osmi druhů nebezpečných plísní, žijících uvnitř 22 z 25 testovaných aut. O klimatizaci je také známo, že cirkuluje vzduchem přenosné nemoci, jako je legionářská nemoc a mnoho dalších infekčních onemocnění, která vyvolávají vysokou horečku a zápal plic.

6/ Problém nejen pro lidi
Změny teplot a vlhkosti neohrožují pouze lidský organismus, ale mohou mít fatální následky také pro naše mazlíčky. Stejně jako u lidí, i zvířata trpí na střídavé pobyty v chladném a horkém prostředí, což může mít za následek problémy se srdíčkem, a další možná oslabení jejich organismu.

Bezpečí a Klid

Přidaná hodnota bezpečí a klidu

Narazí-li zloděj na auto, které má nainstalovány naše nano-polymery i-MAX, nebo dokonce na bezpečnostní autofólie SMC-4, narazí na mnohem silnější obranu, než je zvyklý.
Zná to asi každý řidič. Po několika hodinách intenzivního řízení je nutné se moci občerstvit, ulevit bolavým nohám a zádům a pomoci si v dalším cestování šálkem horké kávy. Takováto zdravotní zastávka nás však může vyjít draho.

Čti dál

Není neobvyklé, že se kolem odpočívadel, benzínových pump a obdobných míst, vyskytují více či méně nebezpeční jedinci, kteří Vám bez mrknutí oka mohou způsobit nemalé starosti.

Rozbití okénka je otázkou několika vteřin a lup v podobě Vašich osobních věcí bývá lákadlem, kterému málokterý zloděj odolá. Více než dříve je tedy nutné se chránit proti těmto situacím, čímž si ušetříte nejen své nervy, ale také čas a peníze.

Čti dál

Naše nové nano-polymery i-MAX a SMC-4 jako prakticky jediné na trhu v České republice nabízejí nezanedbatelnou přidanou hodnotu klidu a bezpečí pro majitele aut, a to svojí speciálně odolnou konstrukcí.

Nejenže skvěle a bezkonkurenčně zablokují teplo procházející skrze skla auta, ale mají současně i výraznou bezpečnostní funkci.

Naše nano-polymery i-MAX a SMC-4 jsou totiž vyrobeny z nově patentovaného tvrzeného laminátu, který je o 62% silnější a tudíž i mnohem odolnější, než jakékoliv jiné auto-fólie, nabízené dnes na světovém trhu.

Čti dál

V dnešní době existují běžně dva typy auto-fólií, které se instalují nejenom v Česku, ale i v ostatních zemích světa. Jsou to fólie o síle 25 nebo 37 mikronů, ale naše nano-polymery i-MAX jsou vyrobeny z laminátu, který je 60 mikronů silný a SMC-4 z laminátu který je 100 mikronů silný!

V případě pokusu o násilné vniknutí do auta, kde jsou nainstalované naše nano-polymery i-MAX, je tudíž mnohem obtížnější rozbít auto-sklo tak rychle a snadno, jako je tomu v případě skla bez auto-fólie nebo s auto-fólií, která je vyrobena z mnohem tenčího a slabšího polyesteru.

Čti dál

Použitím našich nano-polymerů i-MAX a SMC-4 se už samotné sklo stane o 100 % odolnějším proti rozbití, jelikož je z vnitřní strany podpořeno strukturou tohoto 60 mikronů silného polyesteru. Takto upravené sklo poté odolává samotnému rozbití mnohem déle, než sklo bez auto-fólie, nebo sklo s tenčí auto-fólií, než jsou naše nano-polymery i-MAX a SMC-4.
Pokud zloděj použije při rozbití tolik síly, kdy sklo s našimi nano-polymery i-MAX a SMC-4 skutečně praskne, rozbité sklo zůstane pevně nalepené na struktuře polymeru, a tím ve většině případech i odradí zloděje od dalších pokusů o násilné vniknutí do Vašeho auta.
Nedávejte všanc svůj majetek, chraňte se tím nejlepším, co dnešní trh nabízí! Více informací o fólii i-MAX – zde,  a více informací o fólii SMC-4 – zde

Oslnění při Řízení

Bezpečné řízení pod ostrým sluncem

Jako první v České republice jsme získali homologace od Ministerstva dopravy České republiky (MDČR) na tento velice výkonný typ fólie a jejího neobvyklého ale určitě zajímavého použití.

V době nejen letních měsíců, bývá ostrý svit slunce tak intenzivní, že musíte použít přední stínítko. Ale problém je, že přes toto stínítko není vidět.

Existuje mnoho lidí, kteří si myslí to, že použití našich fólií na čelní okno k zastínění ostrého svitu slunce je nebezpečné, ale opak je pravdou.

Čti dál

Tak, jak jsme všichni zvyklí; použitím stínítka dosáhneme požadovaného efektu jen tím, že plně odblokujeme část denního světla a to v místě, kde je právě slunce na obloze a tím plně zakryjeme výhled do prostoru před námi.

Jinými slovy, ze směru a místa odkud nám do očí svítí slunce, prostě nevidíme díky použití těchto stínítek naprosto nic.

Pokud s tímto tvrzením souhlasíte, musíte také logicky souhlasit i s tím, že řízení auta v době, kdy řidič prakticky nevidí leckdy i dost velkou část vozovky před sebou, je extrémně nebezpečné.

Čti dál

Stovky neštěstí na silnicích je každým rokem připisováno právě této neschopnosti řidiče mít plnou vizuální kontrolu celého prostoru před svým vozidlem.

Nutno zde podotknout i tu skutečnost, že mnoho aut již má ztmavenou horní část čelního auto skla z výroby. Pravdou ale je to, že takto ztmavené sklo je stále natolik světlé, že pod ostrým sluncem je funkčnost tohoto ztmaveného skla z výroby minimální.

Ten z Vás, kdo už má takto ztmavenou část na čelním skle svého auta, bude asi souhlasit s tím, že se použití stínítka pod ostrým svitem slunce se i tak nelze nevyhnout. (Více informací – zde)

Únava při Řízení

UV paprsky a jejich skryté nebezpečí!

Únava za volantem při řízení není následkem nevyspání řidiče, ale může mít mnohem vážnější příčinu.
Neznalost negativního vlivu UV-A na lidské tělo má často za následek tragický konec mnoha řidičů. Pokud sami řídíte auto, určitě znáte ten pocit, kdy v létě během několika hodin řízení (v zimě o něco později), začnete být unavení. Toto nemusí být nezbytně vyvoláno nekvalitním spánkem, ale signálem celkového oslabení Vašeho imunitního systému.

Čti dál

Existuje mnoho důvodů k tomuto typu únavy, jako je akumulace solárního tepla (IR paprsku) uvnitř auta, stálá potřeba koncentrace při řízení, ale i dopad UV-A paprsků na povrch našeho těla.

Většina lidí si ani neuvědomuje, jak jsou UV-A paprsky pro lidský organismus vlastně nebezpečné.
Tyto paprsky, které mají schopnost procházet nejenom skrze sklo auta nebo budovy, ale procházejí během zimních měsíců i skrze mraky, fungují jako neviditelná destruktivní síla ubíjející náš imunitní systém a lidskou pokožku každý den.

Čti dál

Použitím našich nejnovějších autofólií i-MAX budete schopni zastavit 99,9 % těchto škodlivých UV-A paprsků, a také zabráníte průniku až 93 % infračervených paprsků, čímž efektivně snížíte pocit únavy Vašeho imunitního systému.

Představme si slunce jako stroj na odpalování tenisových míčků.
Stejně jako stroj produkuje značné množství míčků, i slunce se činí a zasahuje nás svými UV-A paprsky, které sice dopadají na naše tělo, ale proti kterým se můžeme chránit s pomocí našich fólií. Pokud si dnes koupíte opalovací krém, můžete si vybrat z nepřeberné spousty typů ochrany (SPF), avšak tyto krémy jsou efektivní proti UV-B paprskům, ale ne tak dostatečně proti UV-A paprskům.

Čti dál

UV-A jsou paprsky, které mají schopnost vniknout mnohem hlouběji do lidské kůže, a tím silně podněcují a ovlivňují tvorbu vrásek a tmavých skvrn na lidské kůži. UV-A paprsky taktéž snižují schopnost imunitního systému člověka, a tím zapříčiňují vznik rakoviny kůže (melanomy).
UV-C paprsky, které jsou nejničivější, jsou pohlceny již v ozónové vrstvě, ale UV-B a UV-A paprsky jsou neustále všude kolem nás. UV-B paprsky se zastaví už na povrchu kůže, a mají tudíž za následek hlavně povrchní poškození (spáleniny), ale naštěstí tyto paprsky neprojdou skrze sklo.

Čti dál

UV-A paprsky nicméně skrze sklo projdou bez problémů, a pokud nemáte na skle auta (nebo budovy) nainstalovány jedny z našich fólií, které zadrží 99,2 % až 99,9 % tohoto ničivého UV-A, jste těmto paprskům vystaveni každý den.

Podle nedávného průzkumu, který byl proveden v USA a Austrálii, byl shledán fakt, že zhruba 78 % všech nových případů rakoviny kůže (melanomu) vzniká u řidičů z USA na levé straně těla a u řidičů z Austrálie na straně pravé. V USA se řídí auto z levé strany a v Austrálii z pravé strany vozu. (Více informací o nebezpečí UV-A paprsků – zde)

Přední Boční Okna

Fólie Infrasol dnes legálně i na předních dveřích u řidiče a spolujezdce!

Jako první firma v České republice jsme obdržely homologaci od Ministerstva dopravy České republiky (MDČR) na instalaci našich unikátních fólií i na přední stahovací okna u řidiče a spolujezdce.
Obrovský přínos pro naše klienty je v zavedení naší nejnovější výrobní technologie, kde používáme pravé keramické chemikálie, které mají skutečně neuvěřitelnou výkonnost při zadržení solárního tepla spolu se zadržením 99,9 % zhoubného UV-A záření. S pomocí této technologie jsme vyvinuli jednu z našich nejnovějších fólií KERAM-X, která jako první v České republice obdržela homologaci na instalaci předních stahovacích oken u řidiče a spolujezdce od Ministerstva dopravy České republiky (MDČR).

Čti dál

Auto fólie na přední stahovací okna u řidiče a spolujezdce dosud nebyly v ČR legální.
Jsme první firma v ČR, která nabízí fólie na přední stahovací okna s naší novou homologací MDČR. Mnoho řidičů má problém se stávajícími fóliemi na předních stahovačkách, které nemají platnou homologaci. Rádi Vám s tímto problémem pomůžeme přeinstalováním tak, aby Váš vůz legálně splňoval podmínky MDČR. Naše nové homologované fólie KERAM-X na přední stahovačky zadrží 99,9 % škodlivého UV záření a zadrží 46% solárního tepla během horkých letních měsíců. Fólie KERAM-X Vám také zpevní skla v případě rozbití.

Čti dál

Existuje mnoho lidí z řad naší konkurence, kteří Vám řeknou, že nejsou povoleny žádné fólie na přední stahovací okna. Opak je však pravdou!
Jelikož jsou naše homologace na přední stahovací okna nové a ojedinělé, tak mnoho STK pracovníků ještě nemá dostatečné znalosti této problematiky. V dnešní době plně spolupracujeme s MDČR na obeznámení všech stanic STK s naší novou homologací.

Čti dál

Naše homologovaná fólie KERAM-X je tak světlá, že ji jednoduše není na skle vidět, ale zadržuje 46% tepla a 99,9 % škodlivého UV-A záření!
A v tom je síla keramických auto fólií! Mohou nabídnout ničím nerušený výhled z auta, vysoké zadržení slunečního tepla a také prakticky plně eliminují UV-A záření. Setkali jsme se s názorem, že 46% zadržení solárního tepla, které jinak volně proniká do vnitřku auta, není zas až tak moc. Budeme rádi, když sami posoudíte a oceníte tuto jedinečnou schopnost našich převratných auto fólií! (Více informací – zde)

Bariéra pro Zdraví

Nebezpečí klimatizace a naše zdraví

I když může být klimatizace v horkých letních dnech spásou, zatímco se doslova pečeme při cestě autem, obecně se málo mluví o nebezpečích, která se v klimatizaci skrývají.
Za posledních 20 let byl zaznamenán nárůst respiračních problémů o více než 55 %, a to zejména u dětí a starších lidí. Existuje hned několik důvodů vzniku těchto civilizačních onemocnění.

Čti dál

Prapůvod vzniku respiračních problémů, potažmo jiných závažných zdravotních problémů, lze dnes najít doslova na každém kroku. Jedním z největších původců těchto potíží je klimatizace, jejíž čím dál častější používání, zejména v automobilech, má neblahý vliv na naše zdraví.
Naše nové folie na okna aut, nano-polymery i-MAX, zadrží neuvěřitelných 95 % infračerveného světla (IR), které s sebou přenáší ono známé a nepříjemné horko uvnitř auta.

Čti dál

Použitím našich nových nano-polymerů i-MAX vytvoříte neprostupnou bariéru proti těmto paprskům, čímž se efektivně zamezí prostupu 95% tohoto tepla do vozu. Podle zkušeností našich zákazníků, kteří již mají naše nano-polymery i-MAX nainstalované na oknech aut, prakticky nebylo dne, kdy by měli potřebu použít klimatizaci, ať bylo sebevětší horko. Nano-polymery i-MAX Vám nabízejí skutečně nejefektivnější řešení v maximálním omezení klimatizace!

Výskyt zdravotních problémů

V teplých letních dnech je velice těžké najít balanc mezi vyrovnáním tělesného tepla, protože se snadněji přehříváme. Klimatizace může sloužit jako podpůrných článek při našem osvěžení, ale lidský organismus se s náhlou a hlavně velice rychlou změnou teploty nesrovnává úplně nejlépe. I zcela zdravý člověk může být po použití klimatizace vystaven množství zdravotních problémů:

1/ Chřipky, angíny a zvětšená únava

Různé nemoci, které by člověk očekával spíše v zimě, nežli v létě, a častá přítomnost celkové únavy, kterou pociťujeme běžně při řízení, jsou velmi častým důsledkem působení klimatizace na náš organismus. Výzkum ukazuje, že lidé, kteří řídí v prostředí, jež je chlazené klimatizací, mají často za následek chronické bolesti hlavy a pocity únavy. Při používání klimatizace dýcháme velké množství ochlazeného vzduchu, díky čemuž dochází nejenom k vysychání a dlouhodobému podráždění sliznice, ale mnozí z nás mohou v těchto podmínkách také trpět dýchacími potížemi. Takto oslabený imunitní systém je mnohem náchylnější vůči nachlazení, chřipce, angíně, a mnoha dalším onemocněním.

2/ Problémy suché kůže

Dlouhé hodiny strávené v klimatizovaném prostředí způsobí, že Vaše pokožka ztratí svou vlhkost a pružnost. Pokud nejste zvyklí používat pravidelně zvlhčovače proti vysychání kůže, můžete začít trpět syndromem suché kůže.

3/ Zhoršení podmínek pro existující chronické onemocnění

Klimatizační systémy jsou známé tím, že zhoršují projevy nemocí, kterými již můžete trpět. Klimatizace přímo zapříčiňuje zvýšení příznaků nízkého krevního tlaku, artritidy a zánětu nervů.

4/ Ztráta odolnosti vůči teplu

Organismus, jenž je delší dobu a opakovaně vystavován klimatizovanému prostředí, ztrácí vrozenou schopnost vypořádat se s vysokými teplotami během parných dnů. To je způsobeno především stresem, který tělo utrpí pokaždé, kdy přecházíte z chladu do horka. Tato nesnášenlivost lidského organismu na náhlé změny teploty a vlhkosti vede nejenom ke vzniku mnoha respiratorních problémů, ale stává se i ohromnou zátěží na správnou funkčnost srdce. Tyto změny vedou ke zvýšení úmrtích souvisejících s teplem, v průměru se jedná až o 4 000 lidí každé léto (dle statistik v USA).

5/ Dýchací problémy

I když může být klimatizace v horkých letních dnech spásou, zatímco se doslova pečeme při cestě autem, obecně se málo mluví o nebezpečích, která se v klimatizaci skrývají. Tímto nebezpečím jsou cirkulující bakterie a mikroorganismy, které způsobují dýchací problémy. Výzkumníci v Louisianě zjistili přítomnost osmi druhů nebezpečných plísní, žijících uvnitř 22 aut z 25, která byla testována. O klimatizaci je také známo, že cirkuluje vzduchem přenosné nemoci, jako je legionářská nemoc ,a mnoho dalších potenciálně fatálních infekčních onemocnění, která vyvolávají vysokou horečku a zápal plic.

6/ Problém nejen pro lidi

Změny teplot a vlhkosti neohrožují pouze lidský organismus, ale mohou mít fatální následky také pro naše mazlíčky, které bráváme na cesty sebou. Stejně jako u lidí, i zvířata trpí na střídavé pobyty v chladném a horkém prostředí, což může mít za následek problémy se srdíčkem, a další možná oslabení jejich organismu.