+420 778 529 710 info@infrasol.cz
Infrasol Fólie – jasná volba kvality pro solární, termální, bezpečnostní, privátní, autofólie a fólie na ochranu laku
O NÁS
AUTO FÓLIE

FÓLIE NA BUDOVY

FÓLIE NA KAROSERIE

PRO PARTNERY

PRO HOSTY

KONTAKT

PROČ INFRASOL

TECHNOLOGIE
“PŘED A PO” INSTALACI

GALERIE

Jsou 2 speciální výhody, které by každá fólie na ochranu laku měla nabízet – hydrofobická a samozacelovací technologie

Naše fólie PPF INFRASOL Maximus, patří dnes jak svým výkonem a životností, tak i stabilitou kvality, k těm nejlepším na světě

Pevnou součástí struktury fólií PPF INFRASOL Maximus, jsou 2 nejžádanější technologie, které pouze ty nejkvalitnější PPF fólie na dnešních trhu musejí obsahovat

Investice do miláčků jako je Harley Davidson motocykl se dá lehce ochránit s fólií Infrasol Maximus proti zničení laku

Každý majitel motocyklu jako je Harley Davidson ví, že i sebemenší škrábanec na svojí lásce, bude mít za následek několikadenní koma. Škoda, že majitel tohoto krasavce nevzal nabídku na instalaci naší fólii PPF Maximus vážněji!

Tak se to té manželce přece jen podařilo ojet o patník… No nic, máte přeci nainstalovanou naší fólii PPF Maximus, takže – bez obav! i když šrám této velikosti a hloubky naše samo-zacelovací technologie asi neopraví, jste i tak zachráněn! Jednoduše se folie sundá, nová nasadí a je po problémech! V každém případě je ale důležité aby jak sundání poškozené fólie tak i instalaci nové, vždy provedl náš Certifikovaný partner. Neodborné sundavání poškozené fólie může zapříčinit strhnutí originálního laku spolu s fólií!

Kdy je malým dětem povoleno poškrábání našeho vozu hřebíčkem nebo řídítky od kola? Raději nikdy, ale když už se to stane, není důvod k panice! S naší fólií PPF Maximus se samo-zacelovací technologií, je lak vašeho auta nebo motocyklu pod neustálou ochranou! S fólií PPF Maximus máte skutečnou šanci na rychlou a kompletní opravu! Lak je zase jako nový a náš malý a šikovný potomek, se může znovu dát do práce!

Pokud nemáte nainstalovanou naší fólii PPF Maximus, doporučujeme drátěný kartáč nechat v šuplíku! Pokud ale naší fólii PPF Maximus na kapotě svého “vznášedla” máte nalepenou… no tak do toho (pokud Vás to tedy skutečně baví a nemáte nic lepšího na práci)… Takhle jednoduše a prostě pracuje naše samo-zacelovací technologie!

Samo-zacelovací proces

I samotné sluneční záření, nebo horká voda, Vám opraví škrábance a rýhy na karoserii tak, jako kdyby jste je prostě zalily novým lakem!

Umíte si představit, že by se vaše auto mohlo „uzdravit“ jen tak samo od sebe? Jen s pomocí slunce nebo teplé vody? Rána a rýha od letícího kamínku nebo škrábanec od dveří auta parkujícího vedle Vás, zmizí jen několik minut poté, co se Vám to stane. Použitím naší fólie PPF Infrasol by se to skutečně i tak stalo.

Tato technologie, nazývaná též samo-zacelující nebo samo-opravující, je skvělou obranou proti malým rýhám, šmouhám nebo oděrkám, které se samovolně objevují během provozování našeho vozidla. Speciální potah na povrchu naší PPF fólie se pod teplem slunečních paprsku zahřeje, a plně tyto miniaturní škrábance a rýhy zacelí. Je to, jako kdybyste tyto rýhy prostě zalily novým polyuretanem nebo nechali přelakovat.

Jak taková samo-zacelovací technologie tedy funguje?
Naše fólie PPF Infrasol jsou navrženy tak, aby poskytovaly ochrannou vrstvu mezi křehkým lakem vozidla a vnějším světem. Struktura obsahuje několik různých vrstev, které jsou kombinací polyuretanů, lepů, polyesterů a čirými lamináty. Samotná výroba a spojení těchto vrstev podléhá složitému technologickému procesu, zvanému mikro-replikace.

Kromě ochrany proti vyblednutí a vzniku skvrn (jako tomu bývá u PPF fólií vyráběných z méně kvalitního PVB a PVC), vrstvy této sofistikované technologie společně chrání lak vozu a reagují na teplo, aby „zahojily“ jakékoli poškození povrchu způsobené na povrchu fólie PPF Infrasol.

I když škrábance a rýhy před Vašim zrakem vlivem tepla zmizí, není to zas tak přesné říct, že opravdu zmizeli. Když je fólie poškrábaná, povrch vykazuje viditelné poškození vrchní vrstvy fólie. Jakmile je však na povrch aplikováno teplo (sluncem, horkou vodou nebo teplým vzduchem z fénu na vlasy), podkladové vrstvy se „přeskupí“ na úrovni částic, čímž se škrábance rozptýlí. Toto rozptýlení vytváří iluzi, že se škrábance opravili přímo před vašima očima.

Tento proces nemá vliv na celistvost fólie a stejná oblast může být poškrábána mnohokrát, než se škrábance stanou trvalými. Pokud záměrně neodíráte stejnou oblast znovu a znovu, je pravděpodobnost, že škrábance zůstanou trvalé, velmi nízká.

Za běžných okolností při každodenním řízení, údržbě a obvyklých podmínek parkování bude lak na Vašem autě nebo motocyklu prakticky neporazitelný.

Samo-zacelovací proces

I samotné sluneční záření, nebo horká voda, Vám opraví škrábance a rýhy na karoserii tak, jako kdyby jste je prostě zalily novým lakem!

Umíte si představit, že by se vaše auto mohlo „uzdravit“ jen tak samo od sebe? Jen s pomocí slunce nebo teplé vody? Rána a rýha od letícího kamínku nebo škrábanec od dveří auta parkujícího vedle Vás, zmizí jen několik minut poté, co se Vám to stane. Použitím naší fólie PPF Infrasol by se to skutečně i tak stalo.

Tato technologie, nazývaná též samo-zacelující nebo samo-opravující, je skvělou obranou proti malým rýhám, šmouhám nebo oděrkám, které se samovolně objevují během provozování našeho vozidla. Speciální potah na povrchu naší PPF fólie se pod teplem slunečních paprsku zahřeje, a plně tyto miniaturní škrábance a rýhy zacelí. Je to, jako kdybyste tyto rýhy prostě zalily novým polyuretanem nebo nechali přelakovat.

Investice do miláčků jako je Harley Davidson motocykl se dá lehce ochránit s fólií Infrasol Maximus proti zničení laku

Každý majitel motocyklu jako je Harley Davidson ví, že i sebemenší škrábanec na svojí lásce, bude mít za následek několikadenní koma. Škoda, že majitel tohoto krasavce nevzal nabídku na instalaci naší fólii PPF Maximus vážněji!

Jak taková samo-zacelovací technologie tedy funguje?
Naše fólie PPF Infrasol jsou navrženy tak, aby poskytovaly ochrannou vrstvu mezi křehkým lakem vozidla a vnějším světem. Struktura obsahuje několik různých vrstev, které jsou kombinací polyuretanů, lepů, polyesterů a čirými lamináty. Samotná výroba a spojení těchto vrstev podléhá složitému technologickému procesu, zvanému mikro-replikace.

Tak se to té manželce přece jen podařilo ojet o patník… No nic, máte přeci nainstalovanou naší fólii PPF Maximus, takže – bez obav! i když šrám této velikosti a hloubky naše samo-zacelovací technologie asi neopraví, jste i tak zachráněn! Jednoduše se folie sundá, nová nasadí a je po problémech! V každém případě je ale důležité aby jak sundání poškozené fólie tak i instalaci nové, vždy provedl náš Certifikovaný partner. Neodborné sundavání poškozené fólie může zapříčinit strhnutí originálního laku spolu s fólií!

Kromě ochrany proti vyblednutí a vzniku skvrn (jako tomu bývá u PPF fólií vyráběných z méně kvalitního PVB a PVC), vrstvy této sofistikované technologie společně chrání lak vozu a reagují na teplo, aby „zahojily“ jakékoli poškození povrchu způsobené na povrchu fólie PPF Infrasol.

I když škrábance a rýhy před Vašim zrakem vlivem tepla zmizí, není to zas tak přesné říct, že opravdu zmizeli. Když je fólie poškrábaná, povrch vykazuje viditelné poškození vrchní vrstvy fólie. Jakmile je však na povrch aplikováno teplo (sluncem, horkou vodou nebo teplým vzduchem z fénu na vlasy), podkladové vrstvy se „přeskupí“ na úrovni částic, čímž se škrábance rozptýlí. Toto rozptýlení vytváří iluzi, že se škrábance opravili přímo před vašima očima.

Kdy je malým dětem povoleno poškrábání našeho vozu hřebíčkem nebo řídítky od kola? Raději nikdy, ale když už se to stane, není důvod k panice! S naší fólií PPF Maximus se samo-zacelovací technologií, je lak vašeho auta nebo motocyklu pod neustálou ochranou! S fólií PPF Maximus máte skutečnou šanci na rychlou a kompletní opravu! Lak je zase jako nový a náš malý a šikovný potomek, se může znovu dát do práce!

Tento proces nemá vliv na celistvost fólie a stejná oblast může být poškrábána mnohokrát, než se škrábance stanou trvalými. Pokud záměrně neodíráte stejnou oblast znovu a znovu, je pravděpodobnost, že škrábance zůstanou trvalé, velmi nízká.

Za běžných okolností při každodenním řízení, údržbě a obvyklých podmínek parkování bude lak na Vašem autě nebo motocyklu prakticky neporazitelný.

Pokud nemáte nainstalovanou naší fólii PPF Maximus, doporučujeme drátěný kartáč nechat v šuplíku! Pokud ale naší fólii PPF Maximus na kapotě svého “vznášedla” máte nalepenou… no tak do toho (pokud Vás to tedy skutečně baví a nemáte nic lepšího na práci)… Takhle jednoduše a prostě pracuje naše samo-zacelovací technologie!

Voda, která po každém dešti zaschne povrchu karosérie, zničí lak zaschlými chemikáliemi z ovzduší

Voda se v zásadě hromadí na povrchu ve větším objemu aneb “loužičkách”. Problém je ten, že právě tyto “loužičky”, jsou počátkem všeho zla – jak vysvětleno v asi nudném, ale důležitém textu této sekce. Důležité je, zpozorovat jak se voda drží na povrchu. Spodní část je mnohem širší než část vrchní a proto se může svým robustním základem držet pevně na povrchu laku

Voda, která po každém dešti zaschne na povrchu fólie Infrasol Maximus, nemá šanci lak nijak ohrozit před zničením

Také voda, ale tentokrát si usedla na naši fólii PPF Maximus… jak můžete zpozorovat, tentokrát kapky vody nemají možnost se spojit a tím vytvořit širší a ve své spodní části robustnější základnu. Místo toho je naše speciální hydrofobická technologie rozdělila na několik malých kapek. Tyto kapky mají další smůlu a to v tom, že jak sami vidíte naše hydrofobická technologie jim krajně znepříjemnila pohodlný posed, a jak vidíte, spodní část kapky je ve skutečnosti užší než její střed. A v tom momentě si vše na starost bere gravitace, ale to by Vám Isaac Newton vysvětlil asi lépe než, já…

Jak voda reaguje na vyleštěný lak? Sami si utvořte svůj závěr…

A jak voda reaguje na fólii PPF Maximus? I zde si utvořte svůj závěr…

Voda, která zůstane na laku kapoty zaschne a po čase, tyto „zbytky” plné nečistot z ovzduší začnou ničit lak karosérie

Kapka vody na vyleštěném laku. Spodní část je nejširší a proto nesteče samospádem z povrchu laku.

Speciální hydrofobický povrch fólie Infrasol Maximus je jako vosk, po kterém voda lehce sklouzne na zem

Kapka vody na fólii PPF Maximus. Spodní část je zúžená a proto lehce steče samospádem z povrchu laku.

Hydrofobický proces

Narušení laku není způsobeno pouze vodními skvrnami. Zbytky hmyzu, trus ptáků a kyselý déšť mohou také vyleptat povrch laku.

Pokud se dá tato tematika vysvětlit jednoduše, tak snad jen tak, že hydrofobická technologie umožňuje zabránit poškození laku a to svou speciální konstrukcí a složení povrchových vrstev fólie PPF Maximus.

Spad popílku, acidita v ovzduší spolu s částečkami různých olejů a jiných chemických emisí, prach, špína a chemie spadlého sněhu… to vše je snad jen začátek dlouhého seznamu různých zplodin, které se nám, minimálně při dešti, usadí na laku našeho auta nebo i motocyklu.

Jak přesně tedy k leptání laku dochází? Půjdeme zde do vědy o tom, jaký je proces přechodu – “od vodní kapky až po lept” – a použijeme vodní skvrnu jako příklad.

Řekněme, že vodní skvrna není odstraněna ve fázi zasychání a UV záření nadále vyzařuje na vázané minerály. Co se potom stane? UV záření může způsobit reakci v minerálech, která zvyšuje hladinu pH, což určuje, jak

Čti dál

agresivní tato zasychající skvrna je ve své momentální době. Při dostatečně vysoké nebo nízké hodnotě pH, bude roztok doslova pojídat pevné látky, se kterými přijde do styku, a vytvoří na povrchu zářez. Toto je lept.
Roztoky s nízkým pH (tzv. kyselé) také leptají povrchové úpravy (lak), a přítomnost zbytků hmyzu, trus ptáků, kyselý déšť a dokonce i listy ze stromu celou situaci ještě zhoršují.

První fáze zničení – Čerstvé vodní kapky

Pokud se postaráte o vodní skvrnu na laku v době, kdy je ještě dostatečně vlhká, budete ji moci velmi snadno otřít rychlým čistícím prostředkem. Jen se ujistěte, že používáte měkký ručník z mikrovlákna, abyste minimalizovali otěr, a zamezili jemným škrábancům.

Druhá fáze zničení – “Zapečené“ vodní skvrny

Pokud není vodní skvrna odstraněna co nejdříve, UV záření začne vypalovat minerální zbytky z vody do povrchu laku. V této fázi již budete potřebovat použít více aktivní komponent s vyšší kyselostí (aciditou), než je obvyklý čistící roztok, abyste rozložili alkalické minerály. Něco jako sprej na odstraňování hmyzu nebo odstraňovač dehtu. Použijte stejný postup jako výše při stírání čerstvých vodních skvrn a znovu se ujistěte, že mikrovláknem příliš netlačíte.

Pokud toto nepomohlo, bude potřeba zvýšit kyselost a použít tak roztok 1:1 bílý ocet/destilovaná voda. Opět nechte roztok několik minut působit na skvrně, než jej otřete. Před otřením dokonale umyjte poškozené místo, čímž odstraníte uvolněné zbytky skvrn, dříve, než je příliš agresivním stíráním sbrousíte do povrchu laku.

Třetí fáze zničení – Leptající vodní skvrny

Pokračující UV záření rozpálí minerální zbytek skvrny ještě agresivněji, což má za následek vytvoření skvrny, která je v této fázi již hladká na povrchu a která již nevystupuje nad úroveň povrchu. Ještě větší vystavení UV záření způsobí chemickou reakci, která zvýší zásaditost skvrny až do bodu, kdy se proleptává povrchovou úpravou laku, a tím již vytvoří konkávní skvrnu, která je již permanentně pro-leptána ve vrchní vrstvě laku. Pokud dosáhnete této úrovně vodní skvrny, nebude už možné ji odstranit bez mechanické dekontaminace a silného oděru (zbroušení a přelakování).

Pokud jste si pořídili extrémně drahý keramický nástřik (speciální tekutina, kterou technik nanese na povrch laku) získáte více času k odstranění těchto skvrn v této fázi, ale i…

Čti dál

…vysoce chemicky odolné potahy a postřiky mohou stále leptat povrch laku.
Chcete-li je odstranit, budete muset použít tzv. Clay Bar a poté postiženou skvrnu vybrousit orbitální leštičkou. Jen se ujistěte, že začínáte s nejměkčím leštícím kotoučem a nejméně agresivním tlakem. Pokud nevidíte uspokojivé výsledky, postupujte agresivněji. Pokud si nejste jisti svými schopnostmi broušení, budete se chtít spojit s renomovaným profesionálním detailistou a zjistit, zda lze aby tuto práci za vás udělal.
Protože leptající vodní skvrny vyžadují ke svému odstranění agresivní broušení, jste vystaveni riziku sbroušení už i tak tenkého povrchu keramického nátěru (nástřiku). V případě porušení horního čirého povrchu nátěru těchto keramických chemikálií bude nutné přestříkat (nanést) novou vrstvu.

Konečné řešení – PPF Maximus

Existují však způsoby, jak zabránit vodním skvrnám na autě:

a/ Používejte na mytí destilovanou vodu bez obsahu minerálů. Minerály obsažené v ostatních zdrojích vody jsou tím hlavním problémem v ničení laku. Žádné minerály = žádné skvrny. Problém v tomto řešení je ten, že asi málokdo z nás je ochotný hned po dešti běžet ven a omývat auto destilovanou vodou. To asi možnost nebude.

b/ Daleko jednodušší způsob, jak zabránit tvoření těchto ničivých skvrn, je získat fólii, která…

Čti dál

…buď neudrží kapky vody na svém povrchu, anebo přímo zabraňuje tvorbě větších vodních ploch. Fólie, která je schopna rozdělit větší plochy vody jen na miniaturní „perličky” vody, které se tak malé na speciálním povrchu fólie prostě neudrží a rychle se skutálejí na zem. Koneckonců, pokud se na povrchu Vašeho laku neudrží žádná místa, kde se drží větší plochy vody, nebudou ani žádné skvrny. Abychom byli spravedliví, žádná fólie nikdy úplně nezabrání tomu, aby alespoň trochu vody nezůstalo na povrchu laku, ale naše fólie PPF Maximus které odpuzují vodu v co největší možné míře, zabrání tvoření vodních skvrn přeměnou na jemné statické kuličky, které se na laku neudrží.

Hydrofobický proces

Narušení laku není způsobeno pouze vodními skvrnami. Zbytky hmyzu, trus ptáků a kyselý déšť mohou také vyleptat povrch laku.

Pokud se dá tato tematika vysvětlit jednoduše, tak snad jen tak, že hydrofobická technologie umožňuje zabránit poškození laku a to svou speciální konstrukcí a složení povrchových vrstev fólie PPF Maximus.

Spad popílku, acidita v ovzduší spolu s částečkami různých olejů a jiných chemických emisí, prach, špína a chemie spadlého sněhu… to vše je snad jen začátek dlouhého seznamu různých zplodin, které se nám, minimálně při dešti, usadí na laku našeho auta nebo i motocyklu.

Voda, která po každém dešti zaschne povrchu karosérie, zničí lak zaschlými chemikáliemi z ovzduší

Voda se v zásadě hromadí na povrchu ve větším objemu aneb “loužičkách”. Problém je ten, že právě tyto “loužičky”, jsou počátkem všeho zla – jak vysvětleno v asi nudném, ale důležitém textu této sekce. Důležité je, zpozorovat jak se voda drží na povrchu. Spodní část je mnohem širší než část vrchní a proto se může svým robustním základem držet pevně na povrchu laku

Voda, která po každém dešti zaschne na povrchu fólie Infrasol Maximus, nemá šanci lak nijak ohrozit před zničením

Také voda, ale tentokrát si usedla na naši fólii PPF Maximus… jak můžete zpozorovat, tentokrát kapky vody nemají možnost se spojit a tím vytvořit širší a ve své spodní části robustnější základnu. Místo toho je naše speciální hydrofobická technologie rozdělila na několik malých kapek. Tyto kapky mají další smůlu a to v tom, že jak sami vidíte naše hydrofobická technologie jim krajně znepříjemnila pohodlný posed, a jak vidíte, spodní část kapky je ve skutečnosti užší než její střed. A v tom momentě si vše na starost bere gravitace, ale to by Vám Isaac Newton vysvětlil asi lépe než, já…

Jak přesně tedy k leptání laku dochází? Půjdeme zde do vědy o tom, jaký je proces přechodu – “od vodní kapky až po lept” – a použijeme vodní skvrnu jako příklad.

Řekněme, že vodní skvrna není odstraněna ve fázi zasychání a UV záření nadále vyzařuje na vázané minerály. Co se potom stane? UV záření může způsobit reakci v minerálech, která zvyšuje hladinu pH, což určuje, jak

Čti dál

agresivní tato zasychající skvrna je ve své momentální době. Při dostatečně vysoké nebo nízké hodnotě pH, bude roztok doslova pojídat pevné látky, se kterými přijde do styku, a vytvoří na povrchu zářez. Toto je lept.
Roztoky s nízkým pH (tzv. kyselé) také leptají povrchové úpravy (lak), a přítomnost zbytků hmyzu, trus ptáků, kyselý déšť a dokonce i listy ze stromu celou situaci ještě zhoršují.

Jak voda reaguje na vyleštěný lak? Sami si utvořte svůj závěr…

A jak voda reaguje na fólii PPF Maximus? I zde si utvořte svůj závěr…

První fáze zničení – Čerstvé vodní kapky

Pokud se postaráte o vodní skvrnu na laku v době, kdy je ještě dostatečně vlhká, budete ji moci velmi snadno otřít rychlým čistícím prostředkem. Jen se ujistěte, že používáte měkký ručník z mikrovlákna, abyste minimalizovali otěr, a zamezili jemným škrábancům.

Druhá fáze zničení – “Zapečené“ vodní skvrny

Pokud není vodní skvrna odstraněna co nejdříve, UV záření začne vypalovat minerální zbytky z vody do povrchu laku. V této fázi již budete potřebovat použít více aktivní komponent s vyšší kyselostí (aciditou), než je obvyklý čistící roztok, abyste rozložili alkalické minerály. Něco jako sprej

Čti dál

na odstraňování hmyzu nebo odstraňovač dehtu. Použijte stejný postup jako výše při stírání čerstvých vodních skvrn a znovu se ujistěte, že mikrovláknem příliš netlačíte.

Pokud toto nepomohlo, bude potřeba zvýšit kyselost a použít tak roztok 1:1 bílý ocet/destilovaná voda. Opět nechte roztok několik minut působit na skvrně, než jej otřete. Před otřením dokonale umyjte poškozené místo, čímž odstraníte uvolněné zbytky skvrn, dříve, než je příliš agresivním stíráním sbrousíte do povrchu laku.

Voda, která zůstane na laku kapoty zaschne a po čase, tyto „zbytky” plné nečistot z ovzduší začnou ničit lak karosérie

Kapka vody na vyleštěném laku. Spodní část je nejširší a proto nesteče samospádem z povrchu laku.

Speciální hydrofobický povrch fólie Infrasol Maximus je jako vosk, po kterém voda lehce sklouzne na zem

Kapka vody na fólii PPF Maximus. Spodní část je zúžená a proto lehce steče samospádem z povrchu laku.

Třetí fáze zničení – Leptající vodní skvrny

Pokračující UV záření rozpálí minerální zbytek skvrny ještě agresivněji, což má za následek vytvoření skvrny, která je v této fázi již hladká na povrchu a která již nevystupuje nad úroveň povrchu. Ještě větší vystavení UV záření způsobí chemickou reakci, která zvýší zásaditost skvrny až do bodu…

Čti dál

…kdy se proleptává povrchovou úpravou laku, a tím již vytvoří konkávní skvrnu, která je již permanentně pro-leptána ve vrchní vrstvě laku. Pokud dosáhnete této úrovně vodní skvrny, nebude už možné ji odstranit bez mechanické dekontaminace a silného oděru (zbroušení a přelakování).

Pokud jste si pořídili extrémně drahý keramický nástřik (speciální tekutina, kterou technik nanese na povrch laku) získáte více času k odstranění těchto skvrn v této fázi, ale i vysoce chemicky odolné potahy a postřiky mohou stále leptat povrch laku.Chcete-li je odstranit…

Čti dál

…budete muset použít tzv. Clay Bar a poté postiženou skvrnu vybrousit orbitální leštičkou. Jen se ujistěte, že začínáte s nejměkčím leštícím kotoučem a nejméně agresivním tlakem. Pokud nevidíte uspokojivé výsledky, postupujte agresivněji. Pokud si nejste jisti svými schopnostmi broušení, budete se chtít spojit s renomovaným profesionálním detailistou a zjistit, zda lze aby tuto práci za vás udělal.
Protože leptající vodní skvrny vyžadují ke svému odstranění agresivní broušení, jste vystaveni riziku sbroušení už i tak tenkého povrchu keramického nátěru (nástřiku). V případě porušení horního čirého povrchu nátěru těchto keramických chemikálií bude nutné přestříkat (nanést) novou vrstvu.

Konečné řešení – PPF Maximus

Existují však způsoby, jak zabránit vodním skvrnám na autě:

A) Používejte na mytí destilovanou vodu bez obsahu minerálů. Minerály obsažené v ostatních zdrojích vody jsou tím hlavním problémem v ničení laku. Žádné minerály = žádné skvrny. Problém v tomto řešení je ten, že asi málokdo z nás je ochotný hned po dešti běžet ven a omývat auto destilovanou vodou. To asi možnost nebude.

B) Daleko jednodušší způsob, jak zabránit tvoření těchto ničivých skvrn, je získat fólii, která buď neudrží kapky vody na svém povrchu, anebo přímo zabraňuje tvorbě větších vodních ploch. Fólie, která je schopna rozdělit větší plochy vody jen na miniaturní „perličky” vody, které se tak malé na speciálním povrchu fólie prostě neudrží a rychle se skutálejí na zem. Koneckonců, pokud se na povrchu Vašeho laku neudrží žádná místa, kde se drží větší plochy vody, nebudou ani žádné skvrny. Abychom byli spravedliví, žádná fólie nikdy úplně nezabrání tomu, aby alespoň trochu vody nezůstalo na povrchu laku, ale naše fólie PPF Maximus které odpuzují vodu v co největší možné míře, zabrání tvoření vodních skvrn přeměnou na jemné statické kuličky, které se na laku neudrží.

error: Alert: Content is protected !!